Brev:
Ernæring - 8 mdr.
28. juli 2011
Alder:
8 mdr.
Ernæring - 8 mdr.
Kære Helen!
Endnu en gang tak for alle dine gode svar, som allesammen har været til stor hjælp.
Her kommer lige et spørgsmål vedr. sen flaske med MME.
Gustav får nu 3 flasker i døgnet fordelt på aften, sen aften/nat (ca kl 01.00) og inden middagslur. Jeg skal tilbage på arbejde om 4 uger og her tager far så over i 2 måneder.
Jeg flyver og er indimellem væk over 2 dage, så vi vil egentlig høre hvornår det er i orden at vænne ham fra flasken om natten?
Han er 9 måneder om 10 dage.....
Håber ellers du har haft en god ferie
Mange hilsener
Marianne